Olen jämähtänyt paikalleni. Huono juttu, mutta siinä on se hyvä puoli, että en ole taantunut. Kun aloitin tämän blogin, olin koko ajan uppoamassa, nyt olen taas saanut päivärutiineista ja töistä kiinni. Vaikka kämppä on sekaisin, olen edelleen saanut siivotuksi niin, ettei se ole entisestään sottaantunut. Samoin, vaikka työpaperisuma on edelleen suuri, se ei kuitenkaan ole kasvanut, vaan olen suunnilleen sen verran saanut tehdyksi kuin uutta selvitettävää on tullut. Mutta en ole edistynyt niin kuin olisin toivonut, uskoin vakaasti, että tähän mennessä sumat olisi ainakin suureksi osaksi purettu, sekä kotona että töissä. Painokin on ihan ennallaan.

En vain ole oikein päässyt vauhtiin, tietokoneella eksyn pelaamaan jotain nettipeliä ja siinä hurahtaa minuutti poikineen. Teen kyllä mielestäni päivän aikana ihan kiitettävän määrän töitä, samoin kotihommia, mutta en vain saa sitä pientä rutistusta irti, että saisin tämän kaaoksen korjattua. Mistä löytyisi se sysäys, jolla pääsisin liikkeelle?